bila syuhaidah tak siap kerja sekolah

As Salam..



inilah keadaan rumah aku bila malam, lebih kurang pukul 1200 malam
time nie..syuhaidah akan sibuk buat kerja sekolah..

eh.. jangan salah aku.. aku dah suruh dia buat dah

alasan syuhaidah ::
~nanti jap ea, adik nak minum air kejap~
~ala., adik nak main zombie~
~tapi, adik penatla..~
~kejap2.. adik nak baring dulu kejap~
~ala.. adik nak buat dengan ayah je ~ 
~adik nak tengok kartoon kejap bole?~

cerita ::

mula2 aku tak percaya bila abang aku kata yang syuhaidah sibuk buat kerja sekolah malam-malam sebab aku tak pernah nampak pon ~sebab aku memang selalu tidur awal~ than, satu hari tu aku tidur lambat, aku keluar pergi ruang tamu, inilah yang aku nampak.. hahah.. memang sebijik macam abang ilham dia yang suka buat kerja malam2.. posing dia, cara dia menghadap buku memang sebijik macam abang dia.. ahhaha.

pakaikan dia tudung, tukar baju lengan panjang.. tutup kaki dia dengan tudung, than snap gambar dia..
herm.. kalau ada gambar ilham.. nanti aku masukkan pulak k.. hahha.. memang sebijik.. gelak besar aku masa tengok.. hahah

selasa/ 19 jun 2012 / 10:00pm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...