teenage dreamss..

Assalammualaikum..

bila usia dah menginjak dewasa, masing2 mula fikir.., alangkah seronoknya jika dapat kembali ke masa silam dan menjadi remaja semula.. betul tak? sebab time tu la banyaknya kenangan yang 'konon'nya tak kan lupa sepanjang zaman ~tapi memang betul pun~

apa pendapat korang? ~ aku dulu fikir macam tu jugak., tapi hari ni bila aku fikir balik, apa yang aku kenangkan sangat ye? ~ jadi KP ke? ~ ke sebab ada SOU? ~

sekarang nie rasa macam zaman secondary school aku tak best la pulak, akhir-akhir masa aku, aku habiskan dengan stress kat sekolah, uruskan budak sana, budak sini, than lepas tu, exam.

alangkah.. ~itulah manusia, lagi sekali alangkah~

nampaknya zaman macam berputar balik
tahun last aku lagi sekali penuh dengan ke busy an, agaknya memang nasib aku busy selalu nak follow aku.. hhee
~ke memang aku sengaja cari busy~

semalam aku sentap ~sentap ayat yuli~ kenapa aku sentap? sentap sebab sekolah tak percaya batch aku boleh score baik punya dalam STPM 2012.. sentap tak?
~ baik aku sangka baik yang cikgu hanya tak nak letak harapan yang terlalu tinggi pada kiteorang ~

bak kata mak aku. sesak dahulu pendapatan sesal kemudian tak ada guna. abang aku pulak cakap. kalau yang sesal tu memang bagus, tapi kalau tak sasal-sesal tu nak buat macam mana?

rasa-rasanya kita nie kategori yang mana? sesal or tak sesal? ~ alangkah bagusnya kalau yang sesal ~

apa teenage dreams korang?
aku nak sangat zaman persekolahan yang happy go lucky jer.. masih boleh dapat tak?

tak ada memori sangat la..









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...