Ya ALLAH kurangkanlah ke'busy'an aku..

Assalammualaikum.. masya Allah.. busy nyer aku.. masuk bulan 2 jer.. banyak kerja yang aku kena buat.. tak cukup tangan aku nak buat..

ya Allah.. kurangkanlah ke'busy'an aku.. amin

daripada MPPPU > Kelab Kitar Semula > Khidmat Masyarakat > kolokium

MPPPU aku tak ada kerja sebenarnya.. tapi oleh kerana aku nak pastikan semuanya perfect aku rasa itu yang membuatkan aku busy.

Kelab Kitar Semula.. aku kena sediakan senarai ahli dan ajk nak kasik pada syarikat alam sekitar tu.. nak kasik sijil katanya.. huh! tak pe. kerja senang jer tu..

Khidmat Masyarakat.. aku ada 9 benda yang nak kena taip dalam komputer.. dari surat kebenaran ibu bapa sampailah ke surat makluman PPD.. huh! ada masalah ke?? tak pe! insya Allah aku boleh handle.. semua masalah boleh diselesaikan.! amin! cuma kena berkorban masa tidur la malan nie.. sebab semua tu nak kena submit hari isnin.

Kolokium.. walaupun kolokium paling last things aku boleh buat.. tapi dia jugak salah satu yang menyasakkan kepala otak aku.. bila la semua nie nak siap??

ye ye ye ! aku boleh .. hahahha.., aku gila.. penat kaki aku minggu nie jalan2 satu sekolah..

p/s .::. sekarang ramai yang tulis status kat FB pakai tulisan tak ada jarak.
           contoh :: sayasayangkamu! << kan susah nak baca nie... iskh

ahad / 6:51 pm / 19 FEB 2012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...