petanque datang lagi..

as salam.. tahun nie memang tahun yang sangat busy.. ripley's believe it or not.. setiap masa aku ingat pasal sekolah jer.. sampaikan aku boleh mimpikan cikgu disiplin aku.. agagga

baca tajuk tak? ohho.. petanque tahun nie datang lagi.. yeah! yeah! yeah! hhahha 11 Feb 2012!! kecoh betul la..kiteorang yang pemain nie yang kena carik maklumat sendiri.. paling tak boleh blah takde cikgu pun yang tau kat mana surat petanque tu.. hahaha, mintak tolong cikgu siti hasnah baru jumpa.gee.. aku memang respect lebih kat cikgu yang sorang nie..


lepas tu ada masalah kat mana nak buat latihan pulak.. tangan nie dah la dah lama tak pegang bola petanque.. jumpa cikgu shairul dia kata kena buat surat minta kebenaran ke sdaha. dulu tak ada pulak kena buat2 surat nie.. takpe..hari isnin nie aku pergi menghadap cikgu airil.. cikgu nie easy going sikit.. buat phone call jer dah ok!

first2 jumpa cikgu dyorang cakap nak hantar lelaki team f6 and team perempuan aliran perdana.. aku mula2 rasa macam tak kesah tapi bila dah duduk diam2 tu terasa nak touching2 la pulak.. hahah memang tak boleh balah la pulak.. emo

than, lepas tu masalah nk carik team budak perempuan aliran perdana tu.. hahah siapa budaknyer pun kiteorang tak tahu.. nak tahu gak samada bebudak tu reti main ke tak (fuhh ayat macam terrer sangat jer) dengan masalah nak carik budak ganti tempat aizuddin.. tapi! lepas luqman balik dari carik bebudak tu. dia cakap team budak perempuan hantar yang f6 nyer jugak.. perghh. aku memang kegembiraan.. sebab rupa2nyer team aliran perdana tak wujud.! ape kes la cikgu yang nak hantar team aliran perdana tu..

huh! penat menaip!dah lama tak menaip.. post ke 2 tahun nie..

3 feb 2012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...