MPPPU kena scolded bucause of me!

Assalam..

tarikh 19 feb 2012 tak akan senang nak ditarah dari ingatan aku.. disebabkan aku. semua mpppu kena marah dengan teacher hamiza. fuhh.. memang terkesan dihati la..

hal nyer bermula bila teks mc for hari isnin salah buat kali ke 3! hah! mana tak nyer kena tengking dengan cikgu.. for kluster school everything must be perfect!

so kalau orang yang macam aku dari sekolah biasa (sekolah saki baki budak) masuk ke sekolah kluster kecemerlangan memang macam rusa masuk kampung. boleh pengsan mati la nak..

hahah *kadang2 rasa kalau boleh nak pengsan! tunjuk dramatik sikit yang aku nie penat!*

ceh.. kiteorang kena hukum lari 15 pusingan dewan sri gemilang tu. kena lari and kena tengking tak pe.. aku boleh bare of it.. tapi rasa bersalah sebab aku yang lain pun kena..

ye! aku simpulkan semua nie disebabkan communication skill yang lemah.. orang kalau suka bagi arahan tak straight forward pada orang yang dia nak bagi memang susah la nak betul and perfect keputusannya.. suka main past past past! sampai kat aku.. semua info tak betul.. iskh..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...