Nescafe Ais is back.. (^_^)

As Salam..

hye guys ! salah satu kesukaan blogger yang addict dengan blog mestilah menghias blog diaorang cun2 kan?
aku nie nak kata reti nak hias lawa2 .. tak jugak sebab .. err.. tengok la.. lawa ker blog nie..
*tapi saya tak kisah.. asalkan saya suka .. hhahah*

lagi satu yang addict blogger suka buat ialah masukkan gadjet2 yang best2 dalam blog diorang..
hah! yang nie aku suka mencuba.. dulu2.. macam2 yang akuu buat... hahaha
*sampaikan blog aku jadi berat*

lepas tu pada satu hari yang nyaman untuk aku menggeledah internet.. tiba2 laman tempat aku selalu belajar pasal blog nie hilang! waduh2.. tiba2 jer laman tu tak boleh nak acces.. banyak jugak la komen2 yang aku baca kat internet pasal kehilangan laman nie..

tapi ! jeng ! jeng ! jeng !

hari nie tiba2 jer aku tergerak nak cuba cari balik laman tu.. dan ada la pulak aku jumpa..
wuhwhuhuuu... ~alangkah tersenyumnyer aku~


kat sini la aku belajar banyak pasal blog nie.. hahaha.. gadjet2 nyer dan macam2 lagi la..
terima kasih ya Nescafe Ais ~pemilik MariBinaBlog~

hah! dan lagi satu laman yang aku suka singgah ialah

biasanya Nescafe suka kongsi tutor dengan Noe nie.. so aku jumpa lah link NeoDMarco.. hahahah..
laman yang nie pun aku suka..

masa Mari Bina Blog hilang kejap tu.. aku terus lupa pada Neo .. hahaha.. tak tahulah kenapa..
~tapi kadang2 tu teringat jugak kat Neo~ 
MBB hilang.. aku jumpa Lyssa Secret pulak ..

blog lyssa nie.. tutor yang comel2 .. hahaha.. sebab dia pun comel.. banyak jugak yang aku belajar..

tapi overall.. ketiga2 aku suka bangat.. hehehehheee

~bloggers sekalian.. kalau tak pernah pergi ke 3 laman nie.. selama berkunjung~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...