aku bukannya nak jadi GK ...

 3 dis 2011
Assalammualaikum.... jawab ler ..

meh sini .. fokuskan attention korang kat post aku nie..
GK..? gelaran sinonim la untuk aku... hhahaa... (xper.. tak marah pon..)

apa itu GK? ~gila kuasa~ 
definasi gila kuasa? ~dapat jawatan bandahari tapi nak buat semua tugasan dari tugas ketua sampai ke s/u .. maknanyer nak buat semua kerja la.. tapi kalau pegang jawatan dalam banyak persatuan pun dikira GK jugak.. hahaha

meh sini.. nak cakap jujur kali ni nie...
aku nak cakap yang aku dah bosan pegang kuasa nie.. betul2! dah bosan dah nie..tapi nak buat macam mana eik? agaknyer orang dah percaya kat aku.. 
tapi seriously.. percayalah..aku dah penat.. tak nak kesian kan kat aku ker..
(meluahkan perasaan nie .. ceewahh...)

menangis dihujung hati... even i do not want it, i will do my best on it..,
because you know me how.. hahaha


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...