sup ayam hangus wehy..

 orang beri salam kena jawab, wajib!

weyh nie citer betul nie betul2 aku tak tipu.. hahaha

hari nie mak aku masak sup ayam.. aku dengan rasa laparnyer panaskanlah sup ayam tu..
konon nyer masa nak tunggu sup tu mendidih aku nak bebaring la kejap dalam bilik .. tau tak apa jadik? aku terrrrtidur beb! alih2 aku tersedar satu jam kemudian... aku celik mata jer benda pertama yang aku ingat memang ayam la..

mak oii!!!! hangus beb mak aku punya sup! makk!
aku dengan perasaan gabra nyer apa lagi teros kopek bawang nak masak sup ayam yang lain.. hahha..
konon2 nyer nak cover lain la nie.. hahah.. weyh korang nasib baik ada ayam lagi dalam peti sejuk rumah aku nie hah.. hahah..


aku pon dengan bersungguh2 nyer cuba nak tiru gaya masak mak aku.. tapi mana boleh tiru rasa mak aku masak !! belum pro lagi nie.. mak oit... matilah aku..

nie tengah tunggu mak aku balik dari kerja nie.. nasib baik mak aku tu kerja kat JB.. ada masa la jugak aku nak berhempas pulas kat dapur tu.. tapi kan.. nasib baik aku tersedar pukul 430 petang.., kalau aku sedar pukul 630 macam mana? sape nak jawab?? fuhh

~amin~ mak aku tak perasan ~amin~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...