kutuk mengutuk orang lain.. tak yah la.

 orang beri salam kena jawab, wajib!

korang pernah kena kutuk tak?
iskh mestilah pernah kan.. kalau tak kat depan mesti ada kat belakang.. 
 
tension tak bila tau yang kita kena kutuk?
mestilah tension.. tapi jujur nie.. aku tak tension pun.. so, kalau ada sesiapa yang berhajat nak mencelarukan aku dengan mengutuk aku.. hahah.. sila kan lah. tak terkesan dihati pun ..

so disini nak cakap : korang kutuk aku terima kasih! bertambah pahala aku .. hahah (^_^) oleh itu sangat dialu-alukan..

aku jumpa dengan si tukang kutuk.. memang sure aku senyum ajer la.. 

takyah la main kutuk2 nie... ye! memang aku ada kutuk orang gak.. nie nak bagi nasihat kat diri sendiri jugak la nie.. hihihi...

kalau kutuk mengutuk dapat menyelesaikan masalah takper.. aku benarkan korang kutuk .. (amboii ambooii) tapi pernah ke selesai masalah nyer? tak pernah kan. face to face ajer.. or kalau ada siapa2 tahu yang diri sendiri terkena.. redha ajer la.. senyum sokmo.. 

bak kata orang2 tua .. senyum dan maaf itu ialah penawar .. 
all happy dont start arguing!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...