aktiviti membosankan bila cuti sekolah ..

Assalammualaikum .. aku bagi salam kena jawab dulu..

hari nie bermula la hari yang membosankan dalam diari hidup aku.
yap! cuti sekolah memang sangat ditunggu, but, memang sangat membosankan kalau tak ada aktiviti.
betul tak budak2 sekolah semua?

kenapa aku cakap bosan? sebab starting hari nie iaitu selasa 23 nov 2011 .. aku hanya akan
~ kemas rumah ~ basuh pinggan ~ sapu menyapu ~ masak ~ basuh baju ~ jemur baju ~ pergi rumah atuk yang kat depan rumag tu jer ~ jaga adik ~ buatkan susu idah ~ pastikan idah mandi ~ jaga adik2 aku yang laki tu ~ jangan kasik diorang merayau ~

err.. dan

~ facebook-ing ~ blogging ~ youtube-ing ~ reading (novel) ~

iskh.. benda yang sama kena buat tiap hari masa cuti sekolah nie..

memang sure aku kerah tenaga adik2 aku kemas rumah, tak de maknanyer aku nak buat semua nyer sorang2..
mengelat tu namanyer .. diorang ada bayar sewa ker ? sama jer dengan aku .. hahahah... so kerja memang sama2 kena buat la kan..? betul tak? betul tak?

~iskh aku dah mencarut~

aku lebih suka tidur dalam kelas facing bore subjek dari duduk kat rumah jer

p/s .::. laptop memang aku takluk ! muahhahahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...