zapin time..

As Salam..

hye guys! zapin time..

oi oit hoi.. aku tak tahu nak berzapin la.. 

nak dijadikan tajuk, nanti kemungkinan kecil ada LSB dari Indonesia ke sekolah yang aku tengah blajor sekarang ini, nak diharukan lagi aku dipaksa rela kena BERZAPIN.. alahai.. mak datuk! aku mana lah pandai berzapin.. aku ini dah la keras.. ganas plak itu.. nak suruh aku berlenggok-lenggok ini tak macam haru ker?

kang kalau aku tak nak. nanti dikatakan aku tak nak beri kerjasama dan komitmen dalam menjayakan program MPPPU yang dirancang.. hahaha.. YES MADAM!.. just do it! GO GO iqa adnan.. hahah

nasib baiklah kawan .. kalau tak dah lama aku reject.. tapi beb, aku tak janji nak berzapin k.. seperti biasa otak aku sedang ligat mencari alasan untuk tidak berzapin.. aku ini kalau nak jadi manager zapin tak pelah.. tapi tak nak lah jadi penari zapin.. joget depan cermin kat rumah tak pe, tapi nak joget depan orang macam taklah..

tapi dalam masa yang sama aku excited jugak nak tunggu orang indon nie datang.. handsome and cun tak agaknya orang2 nyer? tapi sumenyer budak bawah umo la.. tak layak nak di ngurat. ~xkan la~


LSB (lawatan sambil belajar)



love to write,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...