wish list kat tepi nie bila nak capai..

 orang beri salam kena jawab, wajib!

guys! gurls! korang nampak tak wish list aku yang kat sebelah tepi nie.. 
tepi sebelah kanan korang nie.. hah!

itulah apa yang aku dok pikir tiap2 hari.. gila mantap tak ..? 

benda pertama tiap hari yang aku fikir ialah nak dapatkan 3 pointer ke atas.. korang percaya ker orang  yang seperti aku nie ada fikir mahu dapat 3 pointer ke atas???
p/s .:. tapi usahanya still enggak ada dong.. gimana seh..

tapi kalau fikir pasal duit.. memang lagi kuat dari pikir nak belajar.. hahah.. lumrah manusia fikir mahu duit!
p/s .:. tapi hidupnya lagi mau pergi ke shopping complex.. bila duit nak menggunung?

hahahha... yang lain2 tu harapan biasa jer kot.. my own prince yang tak boleh nak belah.. hahahah
p/s .:. cehh.. macamlah korang tak pernah terfikir korang punya jodoh itu dengan sape..

hah! inilah manusia yang bernama aku! banyak angan2nye tapi action langsung tak nak buat
lumrah manusia yang tebal penyakit M nyer..

duhai.. pembaca.. wish me to achieve my goal okey.. AMIN



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...