Kolokium dan Exam "bidan Terjun"..

As Salam..

hari ini aku balik rumah awal.. dengan harapan dapat menyiapkan assigment kolokium.. biasa balik pukul 3 hari ini balik pukul 1.30pm.. gila mantap aku punya semangat yang berkobar-kobar.. hahaha.. tapi start buatnya pukul 3..

sebab nak kasik perut kenya dulu.. hahaha

start lebih kurang pukul 3 siapnya pukul 9.30 malam..! ingatkan sekejap jer kerjanya.. lamah jugak!

930 malam itu terus gerak pergi cc .. nak print untuk salinan cikgu.. waduh2.. 14 ringgit melayang.. hhaha.. tak kesah la..

balik itu tanpa berlengah lagi aku terus bukak buku Sejarah Malaysia.. pe lagi? esok exam la.. gila mantap.. aku gelar exam bidan terjun.. sebab masanya diawalkan daripada masa yang sepatutnya.. hahahha..

Bidan Terjun.. (^_^)

bukak buku sejarah.. baca baca baca baca baca..

baca punya la baca sampai ayah aku balik rumah pun aku tak perasan .. alih2 jer terkejut sendiri..

nak tahu macam mana aku baca disaat2 genting dan cuak ini??

aku pakai headphone kat kepala.. bukak lagu2 korea yang agak slow.. dan mundar-mandir dalam bilik.. pusing sana pusing sini.. hahaha..

2 bab beb aku dapat hafal.. hahhahah

nak cuba? silalah cuba.. sangat berkesan untuk orang-orang seperti aku! orang macam aku sahaja tau..

diulangi! MACAM AKU SAHAJA! hahaha

p/s .::. habislah aku esok.. ahhaha

khamis / 11.30 pm / 6 Oktober 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...