iklan nuffnung aku! picit!

orang beri salam kena jawab, wajib!


yo whats up guys.. today aku nak cakap pasal nuffnung
eh? tak tahu pe dia nuffnung nie.. ta da.. tengok gambar kat bawah nie.. 
macam biasa nampak tak??



hah! biasanyer kalau korang rajin nak blogwalking.. mesti korang ada jumpa benda alah nie kan..
dan, biasanya dekat2 dengan logo ini akan ada iklan, right?

(^_^)

tahu tak ape benda alah ini sebenarnya..?
*ceewahh... macam aku pro sangat la pulak*

aku tak tahu sangat la tapi benda alah ini untuk letak iklan nuffnung..
iklan nuffnung yang ada dalam blog kita nie kalau ada orang tekan nanti kita akan dapat $$
herm! best tak.. 
samada orang tu tekan + beli
or
just tekan and tak beli ape2 aku tak tahu.. (^_^).. nanti aku spotcheck kan.

tapi kalau dah letak jangan lah korang berharap sangat yang $$ korang akan banyak..
jangan just letak and then biarkan ajer.. tak jalan jugak beb!

kena jugak rajin publish and heboh2kan..

ya! harap2 $$ aku banyak.. hahah

love to write,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...