exam ker..? rilex ajer la..

 orang beri salam kena jawab, wajib!

semua adik beradik aku.. tak kira lah.. dari yang sulung sampailah yang ke bongsu *eh..syuhaidah x termasuk*. .. semuanyer kalau ada exam kat sekolah memang rilex giler.. hahaha.. serius! memang langsung malas nak bukak buku.. konon2 nyer dah pandai la tur.. padahal kalau dapat result exam memang macam belacan..

esok! naik cuti deepavali ada exam akhir tahun.. buku? aku tak tahu kat mana aku letak.. tak ingat.. hhihiih
gila mantap tak? buku langsung tak dibaca..

ermm.. hei.. student ape la aku nie.. (^_^)
eleh.. korang buat ker?
kerja sekolah langsung tak bersentuh.. tak terbuat.. ingatkan setiap subjek nak buat separuh.... tak terlaksana jugak!
meng online-ing jer kerja aku + baca novel.. hahah. dan sibuk raya deepa.. 
1 Malaysia right?

readers! jangan jadi macam aku.. kalau terpikir pasal aku.. doakan aku change ok!

30 10 2011
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...