Deepavali..

 orang beri salam kena jawab, wajib!

raya deepa.. memang tak sah kalau tak pergi raya.. dah jadi macam satu kemestian raya rumah kawan2 india aku kalau deepa datang.. tapi sejak kenal dengan kayatri la..  hahahah

tahun nie.. berulang lagi rayanya..  tapi tahun nie tambah satu agi rumah.. iaitu rumah reshima..

aduyai...

tahun nie sama macam tahun2 lepas.. ramai jugak yang mengikut.. ada la lebih sepuluh orang. hahaha. 
kira ramai ke tu??

kalau rumah melayu panggil duit raya
rumah cina panggil angpau
rumah india panggil apa?

hahahahha

tapi tahun nie takde sape yang naik basikal.. masing2 sudah berat peha kaki nak mengayuh.. hahah

masing2 dah boleh nak merempit sendiri..  oh yeah!

HAPPY DEEPAVALI to all my friends and to everyone celebrate it..

jumpa geng2 lama dulu2.. hahah.. paling tak boleh blah kawan aku rezha. 
ala budak yang pendiam tu la.. budak kelas akaun.. hahaha.. dia sekarang dah pandai buat lawak la beb!
asyik nak mengacau aku jerk.. hahahha... suara dia pon dah boleh nak dengar sekarang nie..
hahaa.. perubahan positive tu!

(^_^) 

yang lain2 aku tengok sepesen jer.. sama jer.. tak ada yang banyak berubahnyer..
eh.. nazri pon dah macam tinggi sinkit.. hahahahah.. jahatnyer aku!

info tak berinfo ::

(^_^) raya rumah kayatri and reshima ::  26 okt 2011
(^_^) raya rumah neerosha :: 28 okt 2011

(^_^) hahah.. kenapa family neerosha tengok aku semacam.. hahah.. tak dapat nak tafsir..

(^_^) duit raya bahasa tamil aper? terima kasih ya mama reshima.. hihiiii... tahun depan saya datang lagi..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...