bak kata cikgu.. FOKUS!

As Salam..

exam dah dekat.. dalam mood tension.. macam ada batu besar dalam kepala ... macam mana nak keluarkan batu besar ini..? ada cadangan?

weh weh weh! aku rasa aku sudah hilang fokus sudah sekarang.. ada cara tak nak fokus balik.. orang kata bersukan boleh kembalikan fokus.. baca Quran jalan paling senang orang kata.. kill two birds with one stone.. hati tenang, pahala bertambah..fokus pon datang.. eh nie dah 3 birds dah nie.. ahahhaah.. (^_^) eh aku boleh ketawa la.. maknanya tak adalah tension sangat kot..

weh weh weh.., aku risau aku bagi cikgu telur ayam lagi.. hahah.. subjek ekonomi kalau belajar memang faham tapi kalau tengok soalan memang tak boleh jawab.. orang kata sebab banyak dosa.. ahhaha.. yela kot.. kesian cikgu aku tu.. subhanallah.. nauzzubillah.. bak kata cg Jalil.. umpama macam aku dengan kertas soalan itu sudah jatuh cinta pandang pertama.. aku tenung kertas soalan.. kertas soalan pon tenung aku balik.. hahah.. aku merapu sudah..

nanti lagi haru tahun depan kena ambil report card... haru haru haru haru..

weh weh weh.. aku nie MPPPU.. matilah aku kalau result exam macam belacan.. aduyai.. ingatkan jadi mpppu dapat meningkatkan motivasi tapi rupa-rupanya terbalik pulak.. mentension kan aku ada la. hahah.. belum jadi water proof lagi la.. hahah.. eh? mpppu proof la..

doakan aku dengan geng aku success dalam exam.. lulus pun jadik la..!

p/s .::. aq sudah gila buat ayat kelip2! perasan x?

selasa / 4 oktober 2011 / 7:40 pm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...