tahniah ye!..

As Salam..

yo whats up guys..

축하 해요! kepada kawan aku .. dapat temuduga SPA8.. nak mantion nama ke? xyah la kan.. nanti dia segan plak.. hahah..ada ke dia segan? 

dapat nursing.. ok la kan.. psstt..ingat senang ke nak jadi nurse? susah tau.. orang macam aku memang tak akan pilih nurse punya la.. hahahha .. aku tengok orang nak muntah tapi aku pulak yang muntah dulu.. tu baru tengok nak muntah..belum orang tu dah muntah.. hahah *merepek*


temuduga dia jumaat nie.. tapi sebelum temuduga ada ujian minat dan personaliti.. buat baik2 ye.. hihihi.. masa temuduga jangan nak senyum2 jer.. selamat! amin!


p/s .::. jangan kasik kerja kau pada aku sudah.. tak nak!

sabtu / 10 sept 2011 / 10:07 pm



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...