Pertandingan Video Merdeka..

As Salam..

aku, Aizuddin, Reshima and Neerosha decide nak masuk competition Mencipta Video Merdeka
tapi oleh kerana kesibukkan masing2 dalam menguruskan hal yang tersendiri *cehh..dramatis*
kiteorang tak berapa nak ingat la nak buat benda itu..

naik cuti raya hari itu baru nak buat
start buat hari isnin (5 sept 2011)
buat kat mana ~kat rumah aizuddin~
kenapa kat rumah din ~ sebab ada wifi~ hehhee
aku datang rumah din dari 2.30 *lebih kurang* sampailah ke pukul 930 malam baru reti nak balik rumah.. hahah
nasib baik parents aku tak cakap apa2.. hahhaha

neerosha and reshima datang lebih kurang pukul 4.. something la like that la..

sesi yang paling lama nak buat ialah sesi mencari gambar..
habis semua FB dibuka gara2 nak cari gambar ala-ala macam 1 Malaysia gitu.. maaf ye kepada gambar2 siapa yang kami ambil tanpa kebenaran.. bian ne..~

hari selasa .. din tak datang sekolah
aku, neerosha and reshima stayback kat sekolah..nak siapkan lagi sikit video itu..
alih-alih ter'stayback' sampai ke pukul 6.30 pm.. gila mantap duduk kat sekolah sampai pukul 6.30.. hahah.. tapi masa itu budak sesi petang belum balik lagi..

semuanya siap pada hari last tarikh tutup penghantaran (7 sept 2011)
hahah.. buat videonya just 2 hari jer..
pagi 7 sept tu kami hantar guna email..sebab dari sumber yang kami tengok dan baca kata boleh hantar guna email..
so.. sangat lega bila sudah hantar ~kesat dahi~

TETAPI MALANGNYA!!!!

petang 7 sept itu.. lepas aku balik dari latihan petanque.. dapat mesej dari din *yang juga baru balik dari petanque* yang kerja kami buat video itu sia-sia sahaja.. thats time i said ~hah?~ why?~

than aku tanya reshima ~ dapat tahu jer.. benda pertama aku cakap ~ DAMN!!~

super duper damn thing!

penghantaran video kami tidak diterima kerana kami menghantarnya melalui email!
what! that time aku fikir ~ stupid fake information!~

ah!! sedih gila masa itu ~ kecewa habis~

ITS OK la..

next time ada lagi..

bak kata resh.. dah tak ada rezeki
mesti kat sekolah nanti ada perdebatan hebat
aduyaii mak oiii...

intisari pengajaran :: jangan suka menangguhkan kerja!

p/s .::. aizuddin sakila.. ko jangan perasan comel.. hahahha.. 

khamis / 8 sept 2011 / 3:39 am

*tag gambar*
din ika neero resh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...