muka ala ala KHJ..

As Salam

mukadimah kata ~aku rasa yang aku ini dah gila~

semalam aku baru jer selak2 majalah epop.. majalah epop edisi yang lama2 la.. dan ada artis yang memang aku minat la. Kim Hyun Joong (KHJ).. memang fallin in love dengan senyuman dia la.. hahahh

*meh sini aku letak gambar*

pssttt tak brape suka gambar ini tapi letak ajer la..

kisah yang aku nak story-story kali ini adalah seorang kawan aku itu.. hari itu aku nampak muka, gaya dan yang paling tak boleh blah itu senyuman dia macam Hyun Joong.. perghh.. memang teruja betul aku hahha.. tapi tak kan la kan?  ke sebab aku dah terlampau banyak sangat belek muka Hyun Joong sampai gila bayang.. hahah..

dan sampai sekarang aku still nampak muka Hyun Joong dalam muka dia.. aduyai.. sekarang kawan aku itu suka pulak buat stail rambut macam Hyun Joong.. hahha.. ~aku gila~ 

p/s .::. tak akan mendedahkan siapa kawan aku itu..

khamis / 15 sept 2011 / 11:54 pm


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...