lagi2 survey barang..

As Salam..

mak kata ~tak habis2 nak survey barang ajer~ barang aper lagi..

hari ini hari khamis.. aku nadia and din nak survey harga untuk barang jamuan upper 6.. bag yang boleh lipat2 itu dah tempah.. total up rm 903.. macam best la kedai TJ House tu.. nanti aku nak datang balik beli something la.. dan aku dah tahu kat mana piala2 yang kami dapat masa menang game Petanque and Boiling hari itu.. kat kedai itu la... memang sebijik sama.. hahah..

lepas pergi TJ House merayau pergi ke Iza wedding.. jiran 2 pintu dari BSN.. din and nad masuk dulu kedai.. aku pergi BSN nak bank-in.. dum dam dum dam dum dam dalam kedai itu.. sengaja susah susahkan akak2 and abang2 dalam kedai itu baru kiteorang decide nak yang mana satu.. lepas dah main sembunyi2 and kejar2 dalam kedai itu baru kiteorang bayar deposit..adoh.. tadi dah bank-in nak keluar balik.. ieye lah..guna duit aku dulu.. iskh...hahah.. tak ape.. yang penting resit itu aku simpan ketat2.. hahha.. ~ayat sape la nie~ naik sekolah nanti aku nak claim dengan Jun Je ..

dan kami juga buat 1 kad keahlian.. semata2 nak dapatkan diskaun.. oh ye.. announcement :: sape2 rasa macam nak beli barang kahwin ke..kenduri ke ape ke.. meh sini pinjam kad keahlian dari aku.. hhahah.. nanti boleh dapat diskau.. hihiii...

conclusionnya.. semuanya still under the bajet..

khamis / 15 sept 2011 / 11:59 pm

p/s .::. hari ini memang suka menelefon teacher.. hahahha



gambar yang tak ada kena mengena denga tajuk.. saje2 jer letak gambar..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...