Din! jangan perasan comel ye..

As Salam..

*nak tulis macam gaya hantar surat*

to myfriend,

assalammualaikum, haha... ape khabar beb..jangan terkejut plak aku tulis post ini.. post ini adalah khas untuk ko..untuk aku menangkis kenyataan ko.. hahhha *dramatis sungguh*

post kali ini aku tulis khas untuk ko..untuk aku membantah kata2 orang yang mengatakan ko itu ::
1) muka comel ~ ini yg paling aku tak boleh terima~
2) handsome ~ super duper tak boleh terima ~
3) muka macam Akim ~ power super duper tak boleh terima ~

hhahha.. gila mantap.. mata siapa la nie yang tengok.. eiii... hahahha..
ok beb! child out yea jangan marah... hahaha
dan aku cipta 2 label baru untuk kali ini iaitu 'jangan nak perasan' dan 'oh no'

sekian,
yang jujur,
*iqa adnan*

p/s .::. just a joke dont take it to heart ya!

khamis / 8 sept 2011 / 4.00 am

*mencuba melampirkan gambar din*

~sangat disengajakan letak gambar ko yang nie~


tak sangka aku yang aku just simpan 2 jer gambar ko.. padahal aku rasa macam banyak..

segala penerimaan bantahan atau lain2 sila kemukan disekolah yea!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...