1 syawal 2011

As Salam..

apa aky buat eik masa 1 syawal ie..? hihiee.. jap2 ..aku cuba ingatkan balik.. haha

ok
pagi2 aku bangun tidur..lepas itu tengok tv lepas itu baru tolong mak siapkan adik2..
hahahaa..
lepas budak2 laki sudah pergi mesjid baru aku plak yang mandi

(cehh..pasal mandi pun nak cakap ke..?) hahah

gosok gosok gosok baju

lepas itu makan! ~benda wajib nie~

lepas makan sampailah ke part yang aku paling takk suka.. ape dia?
part salam menyalam la.. lepas itu kena bermaaf maafan.. kenapa?
hari lain x boleh nak buat ke? iskh..macam x ikhlas jer.. ~duit raya~

next

aku mak and abang aku pergi kedai cermin mata Broadway.. tahu x kat mana?
~x tau~ hahahah
bawah jejantas dekat dengan JKR..

destinasi yang seterusnya.. tepi laut.. ~hari yang pelik untuk kesana~
perghh.. memang kosong tempat itu.. hhahha
~dah lama tak main buai~

balik rumah ~tido~

p/s .::. super duper damn thing!

khamis / 8 sept 2011 / 2:23 am

saya yang tudung kuning
nabila yang tudung putih
(^_^)

~suka letak gambar sekarang~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...