shopping with 3 jejaka.. ke?

As Salam..

hari ini all Mpppu kena stay-back..
pasal nak kemas dewan untuk majlis esok.. wahhhh penatnya..

punya la syok buat kerja.. tiba2! (nasib baik aq ingat!).. boleh teringat yang mpppu still belum beli hadiah untuk madam hoo.. hahhaha gamat satu dewan..

last2.. pukul 5.. aku, juan wuan, jun je and aizuddin.. pergi ke sakan..

beli ape?
~beli toto~

adakah kami buat sepah?
~ieya la~ peluang sekali seumur hidup~ hehehhe... selesai satu hal..

*sengaja melampirkan gambar*

kiri para pembaca : aizuddin, juan wuan and jun je
aka
s/u, president, treasurer

Din tinggalkan motor kat sekolah.. than naik kereta jun je dengan aku.. 3 orang naik waja pergi sakan..
juan wuan naik kereta antik dia tu hantar pergi rumah cousin dia..~tumpang sekejap~

lepas amik juan, 4 orang pergi sakan..

~cis! ada ke patut dyorang cakap aku sesuai jadi domestik engineer.. a.k.a suri rumah~

hahahhah

sampai rumah pukul 6 petang..
ape lagi... mestilah si jun je tu yang hantar aku balik.. lepas itu baru hantar din balik sekolah..

hah! kat sakan.. toto tu siap bungkus.. (ps :: dapat baucer cabutan bertuah.. jaun wuan tulis nama dia dulu awal2) ahahhaha.. tapi cuba teka sape yang bungkus? AKU! ahahahha.. 

juan wuan dengan jun je terkejut betapa murahnya barang kat sakan.. INGAT MURAH INGAT SAKAN

~promote~

p/s .::. tension x berjaya lagi nak editt lagu yang satu nie ~tension~

isnin / 15 Ogos 2011 / 10:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...