MC Isnin..

As Salam..

hari ini hari isnin.. 8 Ogos 2011
aku dengan secara bertuahnya telah dipilih untuk jadi MC untuk perhimpunan hari ini..
hahah tapi still aku datang lambat ke sekolah ~ tak lambat lah ~ just datang cukup2 makan sahaja macam biasa  aku datang ~ masa aku dah dekat dengan dataran gemilang dari jauh aku dah nampak Aizuddin lari kejar aku ~ dia sangat gabra kerana aku tak datang2.. hahahha terasa bersalah pulak sebab tak datang awal.. lepas itu jumpa kak ratna..dia ajar jadi mc hari isnin.. hhahaaa.. ~sempoi jer~ 

ayat first
 ........................*dah tak ingat*........................

~ hahahah~

tapi aku kendali perhimpunan itu just separuh jer.. sampai aku menjemput guru yang bertugas untuk mengumumkan pemenang keceriaan kelas ~ than lepas itu perhimpunan dirampas *dikendalikan* oleh cikgu lain atas sebab2 yang tertentu ~ oleh kerana lower six and f3 ada exam.. kami diarahkan masuk kedalam kelas ~ oleh itu, aku and Din terus ajer la masuk kelas * lepas diarah oleh cikgu GPK KOKO itu * tak ingat nama dia disaat ini *

~ huhuuu ~ kami ada exam ~ tak kesian ke pada kami ~ (@_@) ~ dizzy sangat2 ~

pada tahun ini next aku jadi mc harian biasa.. bila? tak tahu lagi.. tapi bulan 9 rasanya.
tak kisah la..

tapi tadi aku jadi mc aku cakap laju2.. hahahha *sengaja* tak tahu kenapa

until here ~

p/s .::. tidak ku tahu mengapakah..??

isnin / 8 Ogos 2011 / 3:04 pm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...