Gila Susah Exam..

As Salam..


hari isnin 8 Ogos 2011 maka bermulalah exam Sumatif aku yang pertama disekolah SMK Dato' Penggawa Barat...

Isnin    - Pengajian Am 1, Pengajian Am 2, Ekonomi 1 Ekonomi 2
Selasa - MUET, Sejarah 1, Sejarah 2
Rabu   - Geografi 1, Geografi 2

Isnin - saya sangat jujur ~ saya tak baca buku langsung! 10 minit sebelum exam baru membaca secara serius.. subjek PA boleh la buat sebab PA 1 soalan objektif.., main jawab ajer la heheheheeee PA 2 buat karangan, mati la nak! apa aku jawab nie! p/s .::. cikgu jangan menangis tau baca tulisan saya.. hahhaaa PA 3 main hentam jugak.. paling sure masa jawab graf! mintak2 la boleh topap markah dari situ.. Ekonomi? memang hancur kertas aku.. lebih separuh tak jawab.. minta2 cikgu tak naik hangin.. soalan yang keluar ialah subjek yang cikgu ajar sebelum aku masuk kelas.. menangis aku! ghagahgahahha.. tak ada la..

Selasa - saya sangat jujur ~ nasib baik ada masa lagi nak baca buku ~ tadi apa yang aku baca ada juga la yang keluar., so tak berapa nak gubra ~ subjek MUET? oh no? DALAM SEJARAH HIDUP AKU, AKU BACA BEGITU BANYAK ARTICLE DALAM MASA 1 JAM ~ ada 5 or 6 questions ~ dia punya petikan, mak oi, panjang gila! ~ masa aku cukup2 makan je ~ Exam Sejarah tadi? boleh la jawab ~ terasa bangga dapat jawab 3-4 muka surat, p/s :: sebab sebelum ini tak pernah berjaya buat~ hahahah

Rabu - saya sangat jujur ~ hari ini aku nak tidur petang sekejap, nanti malam aku nak siapka nota Geografi dan baca buku Geografi untuk exam ~ harap nanti boleh la jawab..

p/s .::. bersyukur ada buku untuk dibaca.. amin (^_^)

selasa / 9 Ogos 2011 / 3:39 pm

* sengaja melampirkan gambar *



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...