Sepetang Bersama Toilet..

As Salam...

iskh? jangan ditanya dahulu kenapa tajuknya begitu.. (^_^)

alkisah tersebutlah kisah..hehehe...

kisahnya macam nie.. member2 MPPPU 2011/2012 ditugaskan untuk membasuh dan membersihkan bilik air kosong yang tidak lagi digunakan iaitu disebelah bilik air perempuan di blok gemilang..

janjinya nak buat pada hari jumaat start jam 3 petang..

pada awalnya aku tak setuju sebab memang sure hari jumaat ialah hari segala kepenatan terkumpul.. hahhaaa
lepas solat jumaat sure lah budak2 nie nak rehat kan..

contohnya.. macam aku ..hehehhee..

dan lagi malangnya, untuk aktiviti petang jumaat itu., persetujuan member2 yang lain nak datang masih belum diterima.., so., mereka2 yang dibahagian AJK Tinggi memang tak tahu siapa yang akan datang dan akhirnya masing2 tak tahu sama ada aktivitu itu dijalankan atau ditunda ke hari lain..

tapi for sure aku memang datang la petang itu..
ingatkan nak panggil MPPPU yang tinggal asrama tapi semuanya sudah balik rumah..
oleh kerana aku datang naik kereta dan cakap dengan my dad yang aku balik pukul 5., so aku teruskan sahajalah aktiviti membasuh dan membersih.. hehehhe..

~walaupun bilik air tu sudah lama tak digunakan namun tak terasa seram bila masuk seorang~

~aku bawak banyak bekal air..tak tahulah kenapa~

start jam 4 sebab merayau-rayau satu sekolah
so..aku just kerja 1 jam sahaja la..
ohh.. sekejap jer..bilik air tu pun kecik jer..and tak ada lah kotor sangat..just habuk2 je and taik2 cicak yang merata-rata..

first2 buka paip air dia memang airnya for sure gila berkarat! colour dark coklat! geli aku ..huhuuu...

~ape lagi~ main simbah2 air la..

my geng pun tak boleh datang for some reason.. yang lain2 duduk jauh2..so i don't care much


tapi tadi masa waktu rehat JPAM.. aku, Neerosha and Ika Noryadi., pergi jenguk2 bilik itu sekejap...
wah..kenapa lantainya kembali kotor? ada orang masuk ke?
kelihatan macam berhabuk lantainya. tapi kalau tengok betul2 tadi memang tak berhabuk tapi maca berhabuk.. macam mana itu?

but, just like Neerosha said.., we just want to put MPPPU things there..not to do meeting or what in there so we don't have to clean it much..


so.. kiteoranng just tinggalkannya macam itu sahaja.




p/s .::. aku rasa aku macam tahu apa yang bakal berlaku pada hari selasa. 

sabtu / 30 Julai 2011 / 4:58 pm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...