MPPPU Orientation.. (1)

As Salam...

ok.. pada 26 Julai yang lepas.. keputusan pilihan raya Majlis Perwakilan Pelajar Pra Universiti telah diketahui..
dan seperti yang diketahui aku kalah.. heheh...(grateful for that)

dan pada waktu rehat hari tersebut... cikgu telah mengumpulkan kami dan memaklumkan bahawa kami akan menjalani minggu orientasi iaitu bermula pada petang itu dan sehinggalah ke hari khamis

hari pertama (26 Julai 2011) ( 2 pm)

start jam 2 petang sehinggalah ke jam 4 petang..
macam biasalah..kalau ada aktiviti macam nie mestilah kena ada aktiviti ice-breaking..
perkenalkan nama and segalanya la kan..

"assalammualaikum and selamat sejahtera. K, nama saya Nur Syafiqah Adnan. dari kelas Kekwa. sebelum ini saya bersekolah di sekolah sebelah pagar jer.. SDAHA! and jawatan saya.. ermmm... hehehee..dah kalah la.. so tak tahu lah apa jawatannya.. k terima kasih."

ok lepas itu.. presiden MPPPU 2010/2011 bagi tahu jawatan aku..

aku dapat 2 jawatan Biro..

- Biro Seranta dan Fotograf
- dan Biro Pengacaraan untuk majlis Formal..

oh yeah! dua2 aku suka... hehehehee (lagi menyeronokkan dan tidak strees)

dapat tahu jer aku terus Oh yeah!

lepas itu si President itu membebel la pasal tanggungjawab, misi, visi, peranan dan tugas MPPPU

 ~ tapi president nie banyak meleweh la.. hahaha ~ jangan marah ye president ~

oh ye..aku jadi MC dalam majlis formal ada partner iaitu Zaid Adzrizal bin Abd Razif!

hehehee.. nasib baik aku kamcing dengan dia.. (^_^)

lepas itu aku sudah tak ingat apa yang kami buat

ermm kami disuruh buat kumpulan .. team member aku ialah
 aizuddin sakila NEEROSHA STEPHEN reshima sunthari ATIKAH NORYADI

lepas itu dia terangkan kepada kami bahawa kami kena menyediakan satu tema dan satu kad jemputan untuk digunakan dalam Majlis Minum Petang pelajar upper six..

tema kami ialah Prom Night! ~ ala .. macam yang dalam tv tu la ~

kami decide nak buat kad jemputan and than print out dan kami juga akan buat presentation guna slide show..

meh aku lamperkan beberapa slide show..

until here.. see you in another post (^_^)

p/s .::. apa yang berlaku pada hari kedua dan hari ketiga (sila tekan pada perkataan)

ahad / 31 Oktober 2011 / 11:39 am

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...