Main Petanque Lagi..

As Salam...

sudah lama aku tak main petanque.. dapat pegang bola petanque memang dapat membuatkan aku teruja..
cikgu nak rekrut budak untuk game petanque peringkat daerah just untuk lower six sahaja..

teruja

tapi ada masalah.. team perempuan tak berapa nak mantap..
team lelaki dah ok ~bagi aku la~

cari la budak lagi..
sudah cuba cari tapi tak jumpa.. masing2 cakap nak main tapi masing2 tak datang latihan.. tak paham aku..
siap aku tanya personally lagi..

esok (isnin / 11 Julai 2011).., cikgu nak buat pemilihan.. tapi, nak buat pemilihan apa nya?
cikgu nak satu team ada 4 orang.. budak lelaki yang datang latihan memang 4 orang..
dan budak perempuan yang datang memang cukup2 satu team (3 orang)... it means nanti tak ada back up la..

kalau ada Faz..boleh main sekali dengan dia.. hehehheee... memilih pula aku..

jangan sampai tak jadi hantar team perempuan sudah.. auzubillah

p/s .::. berusaha mengutip sijil! menang kalah perkara no 2!

ahad / 10 Julai 2011 / 10:45 pm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...