Kekwa..

As Salam...

dah nak dekat sebulan aku masuk ke kelas baru.. economy class!
semua subjek aku boleh nak catch-up tapi subjek eco susah pula nak tangkap..

akhir bulan 7 nanti sudah la ada exam.. nampak harapan nak gagal itu macam ada..
(^_^) hehehhe..apa la aku nie kan?

sekarang ini aku sedang bertungkus lumus menyiapkan nota2 kelas Kekwa sebelum aku menjejakkan kaki ke kelas ini.. banyaknya! especially subjek Sejarah! perghh.. sudah lebih separuh buku dah.. menanah tangan aku menyalin... tapi.. its okey right? demi nak belajar! ~~ doakan saya~ amin~~

tapi lepas masuk kelas Kekwa ini..yang paling aku grateful ialah Nadia!
bersyukur sangat sebab Nadia ada.. macam2 aku minta tolong dari dia.. dia pun baik nak tolong budak2 baru macam aku ini.. terima kasih Nadia!

kelas kekwa ini banyak pakai buku and fail.. banyak duit nak kena keluar... kelas pun banyak pakai duit.. tapi awal2 lagi aku dah cakap dengan bendahari yang aku seminggu just ada rm10.., so just boleh minta bawah rm10 sahaja la.. dan hanya boleh minta seminggu sekali! amaran keras.. (^_^) hehehheee...

budak2 kelas pun sporting.. tapi separuh lagi kelas aku belum bertegur sapa..
i hope it wil going easy with me..

p/s .::. memilih sangat ke aku ini ?

ahad / 10 Julai 2011 / 10:33 pm



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...