Hari KoKO F6..

As Salam..

seriously i sad yang aku memang sudah lupa pengalaman aku semasa hari koko di sekolah..
since form 1.. totally out of my mind..
yang samar2 dalam ingatan aku hanya semasa aku tingkatan 4 dan 5
itupun aku hanya ingat yang aku bertugas sebagai pengawas..
jaga kawasan larangan dan tangkap budak yang bawa hand phone ke sekolah..

~memang zaman2 yang paling banyak musuh la~

hari yang mengembirakan jadi stress and bore

semasa tingkatan 5 aku jadi pembantu kem koko di sekolah..
ermm..tahun lepas ada kelainan sedikit.. yah! its funned!

tahun ni?
ada baki lagi 2 hari untuk hari koko nie
start hari ini (7.7.2011).. habis hari sabtu (9.7.2011)

selama lebih kurang 2 minggu aku turun padang sama2 join budak2 zapin dan india buat latihan persembahan
tapi akhirnya aku sendiri tak dapat nak saksikan persembahan mereka.. sedihkan?

kenapa tak dapat nak saksikan persembahan?

sebab budak kelas kekwa kena tarik masuk bilik Wadah Informasi
hadiri Kursus Keterampilan Bertutur (KKB) anjuran koperasi sekolah..
dari jam 8 pagi hingga 1 tengah hari (makan minum ditaja)..

tapi it's ok! because secara percumanya aku dapat sijil peringkat kebangsaan..(^_^)

~ cikgu cakap peringkat kebangsaan tapi aku macam tak percaya la pulak.. hehehhee~

maybe hikmah disebalik aku turun padang join latihan persembahan selama hampir 2 minggu itu..
sebab aku hari ini ditakdirkan tak dapat saksikan persembahan yang sebenar.. at least aku tak kempunan sangat nak tengok mereka kan? (^_^)

(cerita disebalik waktu rehat KKB ~sila baca~)

khamis / 7 Julai 2011 / 9 pm

p/s .::. selamat hari tua kepada farah!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...