Aku Gila Bayang..

As Salam...

Aduhh... pening kepala aku.. hhhaha.. kelakar pun ada jugak..

kenapa?
sebab aku dah gila bayang!!

gila bayang apa?
pada LKQ la!

hahahahhaah... tiap hari mesti teringatkan dia.. (kawan2 yang lain pun ada teringat gak).. tapi tak paham betul la kenapa si KQ nie boleh termasuk sekali...

nak kata kawan?
3 minggu yang lepas baru dapat bercakap dengan dia.. tu pun 2 3 ayat jer.. lepas itu angsung dah tak pernah berbual..

sama kelas?
dulu ye la..sama kelas..tapi dah tukar kelas .. cam ne ?

handsome sangat ke?
handsome tak.. tapi mata dia memang smart la.. aku suka mata dia.. plus dia nampak cute

perasaan jumpa/terserempak?
tak rasa apa2 pun.. it means nothing right? just suka tengok jer la kan..?

hahhahaha... aku bertambah bengong sekaranng nie..

p/s .::. disebabkan sudah minat dengan Korea.. 

ahad / 9:30 pm / 10 Julai 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...