1 jam 15 minit yang bermakna..

As Salam..

post kali ini lebih nak ceritakan mengenai kisah disebalik waktu rehat KKB..

ermm..dapat rehat since pukul 10.15 pagi tapi kena masuk balik pukul 10.30 pagi..
rasa macam tak puas rehat..
( tapi dapat makanan percuma dari koperasi ^_^  )

masa nak naik rehat itu.. puan penceramah KKB dijemput makan oleh guru koperasi..
oleh itu kami diberi rehat sampai ke pukul 11.15 pagi lebih kurang..

masa itu memang alhamdulillah sangat2..
sebab aku dah janji nak main netball dengan beberapa budak kelas lain..
memang rasa bersyukur sangat2.. (^_^)

sampai tempat netball.. kena tunggu team lain main dulu baru team F6 dapat main..
rasa berdebar masa itu sebab takut tak sempat nak masuk KKB semula..

team F6 dapat masuk court lebih kurang pukul 10.55 pagi..
masing2 dah lama tak main netball.. aku paling last main netball masa F2 or F3..
memang kucar-kacir la kami lawan..sudah la lawan dengan wakil sekolah.. hancur habis.. (^_^)
aku pulak tersalah posisi dalam gelanggang..lagi la haruk..

masing2 main ketawa2.. Yuli boleh pulak nak masukkan bola ke gol sendiri.. hahhah (^_^)
aku memang ketawa terbahak-bahak la...  hahahah

paling parah kena belasah 7-0 masa game tu.. oh yeah!! (@_@)

habis main pukul 11.20 ...
kalau diikutkan peraturan.. kami kena main lagi satu game tapi oleh kerana budak2 yang lain sudah cabut dulu.. oleh itu kami isytihar tarik diri.. means kalah la! (*_*)

hajat sebenar masuk game ini pun sebab nak dapat sijil.. nak temuduga MPPU nanti mesti nak tunjuk yang aku ini aktif, right?

conclusionnya :: aku and yuli masuk KKB lambat 15 minit!

kenapa 1 jam 15 minit ?? cehh..kira la sendiri..
dari jam 10.15 pagi hingga ke jam 11.30 pagi.. bukan ke 1 jam 15 minit..??

1 jam 15 minit yang paling bermakna kerana aku dapat 1 sijil peringkat daerah dari situ! ($_$)

khamis / 7.7.2011 / 10.15 pm

p/s .::. yuli dengan aku kompius nak masuk KKB semula or tak masa itu?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...