My Most Precious Cartoon..

As Salam..

1) sudah lama tidak di 'update' kan blog ini.. semuanya adalah gara2 Naruto.. dari pagi pukul 6 sampai malam pukul 11 baru berhenti

2) hari ini.. terbangun lebih awal, so ambil kesempatan menaip untuk 'anak' ini sekejap

baca title post pun dah tau aku nak story pasal apa kan.. heheh ye ! about Naruto !

ya! aku memang addict dengan Naruto ini (happy) ...dalam cerita ini memang wajib minat si Naruto tapi aku dah minat dengan lagi sorang ini .. si Villlage Lover, or most people know as the killer of Uchiha clan, Uchiha Itachi

Uchiha Itachi Uchiha Itachi Uchiha Itachi Uchiha Itachi (teruja)

1) most people just tahu yang Itachi bunuh semua kaum dia, kaum Uchiha (kecuali adik dia)
tapi most juga tak tahu yang Itachi membunuh sebab dia sayangkan kampung dia, Konoha

2) bagi seorang ninja, menyelesaikan misi yang diberikan adalah satu keutamaan, membunuh seluruh kaum Uchiha juga adalah satu misi yang diberikan kepada Itachi, oleh 4 golongan teratas. iaitu Hokage 3, 2 penasihat Konoha dan Danzou (sedih , geram)

opps! dah terlebih banyak.. nak jadikan post kali ini pendek sahaja.

so! watak kedua didalam hati ialah Uchiha Itachi,
- seorang yang sayang kepada kampung halamannya
- seorang abang yang sangat sangat sangat sangat menyayangi adiknya (Uchiha Sasuke) ah! kalaulah abang aku pun macam itu jugak.. hahahha.. p/s tapi tak nak la abang aku jadi pembunuh

my treadmark :: oh! yeah!!

p/s .::. next entry aku tulis panjang2 hanya pasal NARUTO! oh yeah

isnin / 6 Jun 2011 / 6.00 am
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...