oh Yeah Pra U..

As Salam..

nama dalam sijil lahir 'Tingkatan Enam'
nama timangan 'Form Six'
nama glamor sekarang.. 'Pra-U'

huhuhuhuuu..

oleh kerana tak sure dapat atau tak untuk masuk ke menara gading..
so aku decide nak masuk form 6 dulu..
~ ~ betul tak Bainie??  hahahaha ~ ~

alright .. it have been decide..hahah..

tapi yang aku kelirunya disini ye.. ialah..

dalam surat tawaran (yang diprint out dari komputer) dia kata..
lapor diri pada 9 mei 2011 pada jam 9 pagi..
tapi malangnya yang aku tak berapa nak faham kat sini ialah..
nak pakai baju apa?
terus sekolah ke?
ke just nak daftar dulu ??
kalau nak kena pakai baju sekolah nak kena pakai baju sekolah yang mana?
baju sekolah menengah or baju sekolah form6?

adoH!!! mana sempat kalau nak cari baju sekolah form 6 tu ...
ada karang yang aku pinjam baju sepupu aku dulu... huhuhu
hahahah

tapi..
yang pastinya.. aku dah ada geng bila nak masuk form 6..

1) nabila
2) farah
3) syimah
4) yuliana
5) shafiq
6) intan

hahahah.. tapi shafiq dengan intan tak kot..
and aku tak tahu la intan dapat sekolah kat mana kalau dia nak..
dia kata dia tak nak masuk form 6..
shafiq nak masuk poli.. ambil apa ya? kejuruteraan pesawat kot..

nabila, farah, aku and yuli dapat sains.. syimah dapat kemanusiaan (sastera kot)
hahah.. tapi aku sure nak amik bisness a.k.a sastera la.. sebab ada pakej Sejarah and BM

nak kejar peguam la katakan..
tapi aku tak nak jadi lawyer sebenarnya... tapi mak aku asyik cakap aku nak jadi lawyer..
so aku iaya kan ajer la..

tapi!!
yang paling sure aku nak hantar resign esok bertarikh 3 may 2011
tapi kak ina a.k.a manager tak ada.. tapi sis Book ada..
boleh la tu..
aku tak kira .. aku nak hantar jugak surat resign.. hahahha..
biar lah kalau dua orang sis tu nak marah ke ape..
tapi aku tetap nak hantar..

sure gila la mak aku tak akan kasik nak kerja sambil belajar kan..
hahhhhahah.. kalau mak aku kasik memang sure dunia dah terbalik.. huhuhu

tit~tit~tit~

hantar mesej kepada nabila nad hafiza

nbila n fiza. aq hntr resign hari ni tau,
nk join x? Hhehe, klu nak bole bwk surat resign
skali ye., hehe

selamat tinggal..

lepas ni yang tinggal just intan and muaz and fazeel and nafi..

selamat tinggal sakan..

p/s .::. wanna to say anything? leave comment below ye..

selasa / 3 may 2011 / 2:28 am

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...