me again?

As Salam..

me again?
kenapa tajuknya macam itu yerk?
kenapa aku?
kenapa aku lagi yang kena buat semua itu?
walaupun tak berapa nak serik masa kat sekolah lama dulu..
tapi aku dah tak nak buat lagi.. h ahhaha...

inilah benda pertama yang aku fikir bila aku diserahkan tugas itu..

tugas apa?

masa nak kena buat senaman pagi ..
akak faci panggil aku dan ketua.. cakap dengan kiteorang yang acara esok kiteorang berdua yang kena handle.. dalam hati aku cakap 'hah?'

akak itu cakap.. yang acara penutupan rasmi minggu orientasi, aku and ketua yang kena handle..

kalau tak dapat handle nanti tak akan dapat sijil jawatan..
aku cakap "oooo"...

dalam kepala otak aku dah fikir
"nie mesti aku kena buat sorang2 nie..ketua tak boleh harap"
(menilai ketua dari pengalaman yang berlaku semalam)

aktiviti senaman pagi pun aku and ketua kena handle..
dengan gerakan senaman yang aku tak hafal and muzik yang aku tak ada..
~aku cakap :: aduhaiiii~

budak2 untuk buat senaman kat depan dengan aku.. akak2 itu nak 3 lelaki 3 perempuan..oleh kerana hari ini sangat sibuk dengan aktiviti orientasi..aku tak sempat nak merekrut orang untuk acara esok..

aku balik rumah dan tulis entri ini baru la aku teringat..

p/s :: nak pergi kerja .. bila nak habis notis nie??

rabu / 11 Mei 2011 / 1:30 pm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...