last day orientasi..nasib baik!

As Salam..

9 mei 2011 :: first day orientasi dah kena jadi penolong orientasi
10 mei 2011 :: kena marah dengan cikgu sebab tak jalankan tugas
11 mei 2011 :: pening fikir nak handle majlis esok

hari ini ada Majlis Penutupan Rasmi Minggu Haluan Pelajar Pra-Universiti 1
risau sebab aku tak sediakan apa2 pun..

~sepatutnya aku dan ketua kena handle majlis itu..tapi..hehehehee~

hari ini bila sampai ke dataran (tempat perhimpunan)..
aku terus kejar beberapa budak yang aku dah contact malam tadi..
nasib baiklah ada beberapa budak yang setuju nak taking part..

berjuta2 kredit handphone aku habis nak contact budak2 ni..

tapi paling susah nak tarik budak untuk buat senaman..

tapi nasib baik la aktiviti senaman itu tak jadi sebab cikgu untuk sesi motivasi dah masuk line dulu..
so aku and budak2 itu memang terselamat la.. hahahaha ~bersyukur gila masa itu~

lepas itu aku dapat tahu yang cikgu sudah REKRUT ketua untuk jadi wakil pelajar untuk berucap..
~memang tugas dia pun kan....~
dan teks pun nanti cikgu yang tolong sekali...syukur kali ke 2!

dah lepas dari kena bagi ucapan so aku dah tak ada kerja..
kerja MC ..awal2 lagi aku dah beri pada Padmini..dia ok jer.. tapi gemuruh..

bacaan doa aku dah bagi pada Qayyum..terbaik la kau.. paling tak susah nak mintak tolong!
TERIMA KASIH

bacaan ikrar dah cancel.. so kawan aku si Khai terselamat.. hahhahaaa...selamat2!

tapi lepas itu ada kakak faci nak aku yang jadi MC..
so terpaksa la aku yang jadi MC..ingatkan dah terlepas dari apa2 tugas.. heheheheheee....

jadi MC ada beberapa kali aku salah..tapi tak nyata la..
contohnya aku tak cakap yang kita akan menyanyikan lagu negaraku dan bangsa johor..
alih2 lagu dah start ... hahahhahaha....

lepas itu semuanya ok jer... sampai la ke sesi pembahagian kelas..
lega gila aku.. syukur kali ke 3..

p/s :: dapat kelas yang sama dengan yuli dan farah!

khamis / 12 Mei 2011 / 2:00 pm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...