first day in class..

As Salam...

just imagine it!
there are 70+ pupil in my class!
woww..

nasib baik tak duduk dalam kelas... tapi duduk dalam makmal biologi 8..
aku, yuliana dan farah duduk belakang sekali...

paling tak boleh blah...duduk belakang sekali memang dengar suara cikgu yang ditiup angin jer la..
memang tak sampai... ayu bebenor... bila la nk masuk kelas yang sebenar nie.. heheheh..

nanti naik cuti sekolah aku tukar kelas...
masuk kelas aliran sastera.. aku mohon masuk kelas ekonomi...

subjek2 nya ialah ::

wajib - pengajian am
wajib - muet
pilihan - ekonomi
pilihan - geografi
pilihan - sejarah

mati la nak ooii... tempuh maut ambil subjek membaca nie.. hahahha...
yang penting aku nak ambil sejarah., aku nak top-up balik result spm sejarah aku..
aku nak dapatkan A ... spm dapat B+.... tak puas hati ini..
sebabkan B tu la aku tak dapat nak mintak kos perundangan...

~semua family aku suruh ambil law~ ~ terasa tension~ hahahhahaa

subjek sains bercampur2..
dalam Biologi ada kimia..
dalam Kimia ada Fizik... aduyaii mak.. memang pilihan yang tepat bagi aku keluar aliran sains.. hahaha
~cakap2 budak yang tak ada wawasan~

tapi aku tengok2 kira2.. rasa macam kelas ekonomi ramai budak..
kelas yang sikit kelas pengajian perundangan..
tapi tak berapa nak minat dengan PP la pulak.. ahhhaha

first day masuk kelas hari jumaat tu (secara official ~ masuk kelas sbnrnya semalam)
masing2 still tak kenal satu sama lain.. melainkan yang memang dah sama sekolah dan kelas dulu...
paling ramai budak dari SDAHA la..
berkelompok buat dua meja.. hahhaha

waktu rehat ..ramai budak sdaha perempuan berkumpul kat pondok depan koperasi.. huhuhu..
~kami saling berkongsi cerita~

lepas itu dalam kelas cikgu memang tak masuk lagi.. just cikgu kelas jer la yang dah masuk..
kasik jadual segala.. bahhaha..

tapi mejoriti banyak masa aku tidur la...

~memang tak boleh blah~

p/s .::. weird school..

jumaat / 13 Mei 2011 / 2:00 pm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...