cekau duit..

As Salam..

cekau duit dari bank..
hahahah.. this time aku nak cekau duit dari bank..
nak beli barang untuk form six.. lalala..

list barangnya ialah..

1) baju putih and kain hitam or biru gelap (ye ke?)
2) alat tulis.. alat tulis yang lama2 dah hilang lesap kat sakan.. hahahha bawa pergi kerja la katankan..
3) mp3 or mp4.. the last thing i will buy la..
4) all the things yang aku nak beli di sakan..
5) baju and beg dalam katalog.. hahhaa

thats all yang aku ingat.. tapi rasa macam ada lagi dalam list nie..

tapi sebenarnya aku nak beli lagi satu benda nie..
sebuah basikal...!!!

basikal yang selalu kau pakai buat pergi kerja itu sudah hilang.. abang ku sendiri yang telah menghilangkannya..

walaupun itu basikal abang aku tapi aku tetap "ahh.."

huhuhu..

aku nak basikal baru sebab dah janji dengan izzah nak pergi sekolah sama2 naik basikal.. hahhaha

tapi duit mana cukup kan.. hahhha..

tapi rasanya..duit dalam bank tak akan aku sentuh..
aku just akan guna duit gaji nie sahaja..
hahahhaha

simpan! simpan! simpan!

oh YEAH!!

p/s .::. rasa macam comel budak form 6 naik basikal pergi sekolah.. hahhah
tapi rasa malu sebab still tak ada lesen motor..
kalau ada pon ..aku tak ada motor nak bawa la.. hhahaha

selasa / 3 May 2011 / 2:46 am
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...