hang-out with friends..

As Salam..

hari isnin ni..iaitu pada 11 april 2011..aku dan syimah dah plan nak pergi shopping..
shopping ke mana? pukul berapa? naik ape? jadi ke?
itu semua masih tak sure lagi..

tapi aku dan syimah dah lama plan benda alah ni semua..huhuhu

minta2 la semuanya menjadi..huhuh.. 
aduh.. aku dah la masukkan duit dalam bank.. takkan nak keluarkan balik..??

tapi hakikatnya..aku malas nak naik basikal itu..
aku plan nak letak basikal dekat2 dengan Book Center..
 kunci basikal kat sana lepas itu shopping jalan kaki jer..
dari Book Center aku plan nak jalan2 kat kawasan Jalam Taib tu.. lepas itu merayau (jalan kaki) 
ke Billion ..lepas ke Billion nak ke Sakan.. kacau2 budak2 kat sana.. hahahha..
lepas itu ..kalau dah petang.. nak merayap ke pasar malam.. nak beli makanan yang x berkhasiat..
hehehheheee... (aduh berdosa sudah~~hehhe)

nak hang-out mesti poket tebal kan..
nak keluarkan bila ya?
how much?
huhuhu.. dilemma lagi..hahha

aduh aduh aduhh.. just look and see..

benda yang aku nak shopping kan ialah..
1) tudung or shawl
2) SELUAR
3) baju (huhuhu)
4) novel o bahan bacaan

kenapa aku bold kan seluar? sebab itu ialah benda utama yang aku nak beli..hahha.. 
seksa aku nak pakai seluar yang sama tiap hari.. 
bak kata hat aku "kebersihan tak terjamin.'

hahahha

p/s :: nak ajak Syimah makan kfc la..

sabtu / 2:39 am / 9 april 2011



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...