nak lepak kat mamak..

As Salam..

hari itu.balik dari kerja mak aku yang amik naik kereta..
kiteorang lalu depan satu warung ini..
warung ini kat taman damai kat lorong utama..

aku tiba2 jer teringin nak jadi macam heroin2 dalam novel2 aku yang diaorang selalu lepak malam2 kat kedai mamak.. hahahaaa.. pelik betul kan aku ini..

ermm..tiba2 jer aku teringin nak lepak malam2 dengan kawan2 aku kat stall mamak or mana2 warung la..
kalau dapat lepak dengan kawan yang satu kepala lagi best..hahahha
kalau lepak kat stall Alif kat Tambak itu.., masing2 bawak lappy sendiri..hahhaa..masing2 dah ada lappy..

sambil online kat Aliff..mulut masing2 sibuk nak bercerita..buat bising kat situ sampai tak ingat dunia..
hahhahahahhaa..lepas itu just order air satu cawan and kentang goreng hahhahaha..
aduh..xboleh nak belah kan..hhahaha


tapi.. sekarang ini still dibawah tanggungjawab mak bapak..
tak boleh la nak lepak suka2 hati kat luar malam2.., right?

hehehheee..tak pe!
akan ku tunggu hingga aku sambung belajar jauh dari keluarga..thats time my life is free..
(aduh..ayat tak boleh nak blah..)
nanti aku lepak lama2 kat luar sampai aku pun pokai..hahahah

aduh..takkan la sampai pokai..tak nak la aku..huhuhuhu

tapi yang penting..aku nak rasa sendiri macam mana perasaannya bila buat aktiviti itu.. hehehhe

p/s .::. aduhai..jom jogging..(kenapa aku tulis 'aduhai'..??) hahhahaha

selasa / 8 March 2011 / 3:11 am
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...