Heeehehehe..dah tau nak buat dah..

As Salam..

hari ini aku tengok kawan lama aku si Syukkur tu online-ing..
tiba2 aku teringat yang aku tak simpan laman blog dia yang dia kasik hari itu..
aku pun chat la dia nak tanya pasal benda itu..

lepas dah dapat dan saling bertukar lama blog masing2..
aku pun masuk la ke dalam blog dia..

hahhaha..

aku tengok kat bahagian 'bar' aku untuk blog Syukkur ini boleh tukar2 perkataanya..
aku pun gila2 teruja la..
hahhahaaa...

sudah lama ku cari..akhirnya ku jumpa orang yang boleh ku bertanya...

hahhaha

kejap lagi aku nak belajar dengan Syukkur ini..
hahhaa..
pertukaran sama nilai..
aku ajar dia nak buat animated label cloud..
dan dia ajar aku ini...
hhhaaa

ok bye.. nak pergi study ini..hahaha

p/s .::. muka akak ini cantik la.. hahhaa.. terima kasih ye kepada adik yang memuji..hhahahaa.. (kembang sendiri..)

selasa / 1 March 2011 / 11:45 pm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...