Burung Hantu..

As Salam..

Burung hantu?
Owl?

untuk pengetahuan semua..aku ialah spesis dari burunng hantu?
hah?
oh no! bukan dari keturunan la..tapi dari segi sifat..
oh yeah!

aku seorang yang aktif pada waktu malam..
apa2 kerja yang aku buat akan langsai dengan cepatnya pada waktu malam..

sebagai contoh..
hari ini sebelum my mama nak pergi kerja ..my mama pesan supaya tukar cadar katil..
tapi malangnya aku tak buat pun..(nasib baik la mak tak marah..hehehee)

tapi..start sahaja malam..
aku dapat siapkan 3 kerja dalam masa setengah jam..
1) kemas rumah
2) salin cadar katil
3) basuh pinggan mangkuk

apa macam? mantap tak?

dan sekarang..idea aku mencurah2 untuk menaip sesuatu..heheheee

p/s .::. waduh222..kelakar betul mereka ber 4 itu..hahhahaa..

selasa / 10:59 pm / 8 Feb 2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...