Berat Naik..

jumaat / 1:19 am / 11 Feb 2011

As Salam..

trutt.. trutt.. trutt.. (bunyi handset)
dapat masej dari Dewi..

Dewi :: Ika nnty amek gaji sok..ko x yah jmpe bos..care x..ko juz jmpe kak ct jer..hehe..adoi x pat tdor la........................., oke la..bye..ae jap2 nk ckp nie..hehe..ko mkin gmok ek..hahaha.

Ika :: Hahaha., yeke? Amik dgn kk ct je? huhue, bestnye., bos xda eik esok? p/s, brat aq x naik n x turun ye,

Dewi :: Hahaha..yeke..td aq tgok asl pipi ko mcm tembam jek..haha..bos ade..tp gaji ko kak ct y pegang..

Ika :: Esok klu bos xde ko msg aq., hehe

Dewi :: Oke..no prblem..t aq g tawu ko ea..


pipi aku tembam ke? (selama ini memang tembam pun..)
tapi..makin tembam ke? hahahaha..
lepas habis mesej dengan Dewi aku terus keluar bilik cari penimbang berat..
lepas itu aku bawa masuk bilik..hahaha..memang betul la., berat aku naik satu kilo..

la.., macam mana la nie..
ku fikirkan sudah kerja di Sakan berat akan turun..apatah lagi apabila sudah angkat barang berat2..
(ps..xde la berat sangat)

ermm..nak salahkan siapa?
aku? semestinya la..sebab aku yang tak control makan!
biasanya..kalau aku nak buatkan joke pasal berat badan a.k.a gemok..
aku cakap :: " mak punya salah la sebab mak masak sedap tiap2 hari siapa suruh.."

hahhaa..anak apa la aku ini kan..

erm..bekal makanan yang aku bawak setiap hari aku kena kurangkan dari sekarang! kepada ayah yang selalu mempacking bekal makanan aku.., aku kena pesan supaya mengurangkan kuantiti makanan..

oh yeah!
mahu diet!! hehehheee..sure tak akan berjaya sebab my nafsu makan is very high..
kalau bawak makanan lebih2..aku nak sumbat dalam perut nabila sahaja la..
my new 'tong sampah'

(rujuk dalam kamus Syafiqah a.k.a bukan KDB.. penggunan frasa tong sampah diatas membawa masuk tukang makan..sekian terima kasih)

p/s .::. duit gaji kena tinggalkan di rumah untuk mengelakkan pembaziran..(dimana buku bank aku???)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...