Seram Sejuk..

As Salam..

seram sejuk?
kenapa aku seram sejuk..?
mesti korang semua tertanya-tanyakan..?

hahhaa..its nothing la..
the things that always make me seram sejuk is just a song!
not a song actually..but all korean songs that i heard..
hahhaa..(^_^)
tak tahu lah kenapa..tapi every time aku dengar lagu korea especially lagu2 yang ada dalam drama2 korea yang aku tenggok..aku akan jadi seram sejuk..
entahla..tak tahu macam mana nak describe ..
bukan seram sejuk 100%..tapi bercampur-baur..
sometimes aku rasa macam happy sangat2..sometimes aku rasa macam bersemangat gila sangat2..
and sometimes aku rasa macam hanyut la pulak..hahhaa..kelakar kan..?
entah apa2 aje..

one of korean songs yang buat aku seram sejuk ialah lagu Still As Ever .. ost dalam cerita He's Beautiful a.k.a You Are Beautiful..
nak dengar lagu ini..cari sendiri la ye..
banyak lagi la lagu yang buat aku seram sejuk..huhuuu..

eh? kenapa pula la aku boleh suka dengar lagu korea nie?
oh ye..terima kasih kepada Firdiana Maarif kerana menyanyikan lagu entah ape entah tajuknya kat telinga aku..
terseksa aku ..hahaha..
lagunya ada macam ini.."humma rebba..humma rebba..bla bla bla.." hhahaa

sekarang aku pula yang gila dengan lagu K-pop ini..

~untill here~

p/s .::. ada hantu..

khamis / 3:26 am / 28 Jan 2011
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...