My Work..

As Salam..

(minggu pertama)

first week di Sakan memang semuanya baik2 sahaja..
alahai..
tak tahu la nak mulakan cerita macam mana..
tapi yang sure semuanya bagus2 belaka..
tak adalah bagus belaka2..tapi consider bagus la berbanding dengan Yun Fa..

kerja di Sakan..
ramai orang lama2 yang aku jumpa..
semalam (17.1.2011) aku jumpa cikgu Ruhayu..cikgu agama sekolah STMI2 aku..
cikgu tengah pregnant..dia nak beli tilam untuk anak dia..
huhuhuuu...
jumpa cikgu mula2 aku tak perasan..aku pergi tempat cikgu dengan hajat nak kemas karpet 
yang berselerak..tapi alih2 aku dengar cikgu tegur aku..
uhuhuhuuuu..hampir tak cam aku dengan muka cikgu aku itu..
sudah lain bebenor..hahaha..pregnant la katakan..

kelmarin(16.1.2011) . sakan buat berbeku..
nanti aku tulis dalam post aku yang lain..
hahahaa

dalam masa seminggu,..
sorang dapat satu hari off..aku dapat hari selasa..
maknanya hari ini la..
on handphone jer tadi..mesej dari farah yang first masuk..
dia ajak pergi online kat cc bawah tempat tuesyen pantai..
aku on jer..
(tahu aje aku off hari ape.. hahahaa)

to farah :: sorry! saya lupa nak balas mesej2 awak..hahhaha

hari yang sama dengan nak buat berbeku itu..
aku banyak melakukan kesalahan secara terang-terangan..
aku makan depan Kak Sha (assistant manager)
lupa nak pulangkan handphone lepas waktu rehat ..kena denda $0.50

semalam (17.1.2011)
datang kerja lambat 3 minit kot..
basikal punya pasal la..speed rendah!
lepas itu lepas rehat pertama dengan kedua pun aku lambat masuk..
tertidur punya pasal la..hahhaaa..

semalam..(17.1.2011)
manager baru yang gantikan manager lama (kak Ina) datang..
dia datang lebih kurang jam 930 malam..
perempuan..
pakai tudung..
baju pun ala-ala nak ketat juga..
kak Mimie kata., manager baru itu pernah traning kat sini..
kak Sya kata., manager bari ini baik tapi dia kuat mengadu..
so. tadi sebelum balik.. kak Sya pesan pada kiteorang supaya jaga perangai untuk esok (hari ini)
jangan buat perangai..
kak Sya sama off dengan aku..
hahhahaa..
ok la..

~until here~

p/s .::. manager baru sampai..semua orang jadi hipokrit..hahahaa

selasa / 18 Jan 2011 / 2.05 am


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...