My Work..

As Salam..

untuk pertama kalinya dalam hidup aku..aku digelar sebagai pekerja

perasaan aku?
tak ada rasa apa2 pun..rasa biasa2 sahaja

how its going?
everything is alright..selain daripada aku dapat no ID aku lambat dimana mengakibatkan jualan aku yang awal2 itu dikira burn begitu sahaja..

does it effect to me?
yes!

how?
my foot!! sakitnya.. 12 jam kerja. 2 jam rehat..so means that 10 jam kerja..
dalam masa 10 jam aku just dapat duduk 5 minit..meletup kakiku..

experience?
a lot of things!

like or dislike?
ermm 50/50 la..

in the future?
otw nak cari kerja lain..mak sudah mintakan di stesen minyak petronas

i think?
SOU tak dapat nak kerja sama2 la..

comments?
bak kata artis2 .."no komen"

masalah?
tak cukup baju colur hitam and merah..dan tak cukup seluar jeans nak pakai..

weird?
kenapa staff yang lain macam tak suka pada aku??

lucky?
nasib baik ada kak Aida and kak CTA

pencapaian?
4x dapat capai target untuk dapat 1% komisen..

ada sebarang pertanyaan mengenai pekerjaan aku? sila tinggalkan soalan anda di bahagian komen..
sekian

p/s .::. no idea

selasa / 4 Jan 2011 / 12:55 am

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...