Dara.com..

As Salam..

tahu ke apa itu Dara.com?
mesti ada yang tak tahu kan...kepada yang tak tahu itu.
Dara.com ialah sebuah majalah yang penuh dengan informasi untuk si wanita..
huhuh..tapi bukan ini yang aku nak story..
story yang sebenarnya ialah..

dalam dua halaman muka surat dalam majalah ini..
terdapat satu ruangan yang disediakan untuk para pembaca meluahkan masalah mereka dan
masalah mereka itu akan dibalas/dijawab oleh penasihat..
bagi mereka yang bertuah (yang masalahnya diterbitkan) akan menerima kiriman
novel daripada penasihat..

ada dua halaman kan?
so ada dua penasihat..seorang lelaki dan seorang perempuan..
yang lelaki itu aku tak kenal tapi yang perempuan itu aku kenal..
nama dia Salina Ibrahim..novelist terkenal..

dan!
aku tulis semua ini sebab aku nak bagi tahu yang aku dapat kiriman novel itu!
from Salina Ibrahim!
one of my favorites novelist..
hehehee..
seronok gila aku..huhuuhh..

mesti readers semua fikir yang aku nie some kind of weird person
sebab aku nak kongsi masalah aku dalam majalah kan..
guess what..?? kiriman masalah aku itu hanyalah rekaan aku sahaja..
dont worry.. i;m not kind of that people.. ehheee..
kelakar pula bila aku ingatkan balik bila aku gila2 mengarang and membina masalah..
semuanya gara2 nak dapatkan novel itu..

tajuk novel yang aku dapat ialah..
SETENANG CAHAYA HATI by Salina Ibrahim


(klik gambar untuk saiz besar)

sekarang aku lebih menjuruskan pilihan novel aku kepada novel islamik..
sudah ada 3 or 4 buah novel islamik yang aku ada..
novel2 yang lain tetap aku baca tapi kalau kena buat pilihan aku akan pilih novel islamik..

nak baca sinopsis novel ini?
ok! tekan sini ya!

huhuhuh..rasa sayang pula nak buka bungkusan plastiknya..
sampul yang digunakan untuk bungkus novel itu pun aku stilll tak buang lagi..
hhahahaa..seronok gila..
aku terima kiriman novel ini pada hari jumaat (21.1.2011)
yang tahu aku hantar kiriman masalah itu just nabila..
so.., esoknya aku terus bawa novel itu pergi kerja (Sakan)..
Nabila pun bila dapat tahu sama gila dengan aku..huhuuu (^_^)

seronoknyaaaaa..

~until here~

p/s .::. aku buat check list novel aku..ada lebih 10 buah novel yang aku belum baca..mak oi! banyaknya..!

isnin / 24 Jan 2011 / 11:30 pm  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...