About Me..

As Salam..

Nama penuh aku ialah Nur Syafiqah binti Adnan..pada tahun 2011 ini umur aku sudah menginjak ke angka 18 tahun.. menyedut ilmu dari Sekolah Kebangsaan Tengku Mahmood Iskandar 2 (SKTMI 2) dan Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Ali Haji Ahmad (SMKDAHA)..
sekolah agama aku dari darjah satu sampailah ke darjah khas ialah di 
Sekolah Agama Bandar Pontian (SABP)..
UPSR pada tahun 2005
PMR pada tahun 2008
SPM pada tahun 2010
Peperiksaan Sekolah Agama Darjah Enam pada tahun 2005 
Peperiksaan Darjah Khas pada tahun 2006

menetap di Lorong 13 Taman Damai Jalan Parit Mesjid 82000 Pontian Johor..
mula menetap di alamat yang tertera di atas bermula darjah satu..
sebelum ini menatap di Taman Kenanga di Johor Bahru..
dekat2 dengan pasaraya Senyum (agaknya la..ke Giant? atau Maslee? sudah tak ingat..)

aku ialah anak kedua dari lima adik beradik..aku perempuan yang sulung..
habis SPM aku kerja di Yun Fa dan kemudian bekerja di Sakan..

di sekolah rendah aku very very low profile..
di sekolah menengah aku terlebih profile pulak dah..
(nak baca lebih pasal sekolah menengah?)

my personaliti?
angkuh? sombong? berlagak? cerewet? pilih kasih? gedik? pemarah? pendiam? penghasut? pembina? pemusnah? baik hati? pemurah? bakhil? mesra? peramah? ringan tulang? bertanggungjawab? jujur?
amanah? sengal? lurus bendul? innocent? ______? ______? ______? and ______? 

to readers :: apakah agaknya? which one is me?

apa personaliti aku..bukan aku yang tentukan..kalau aku yang tentukan mestilah aku pilih yang baik2 sahaja..
hahhaha..
its up to u..
orang yang mengenali sahaja yang boleh menilai..
orang yang tidak mengenali hanya boleh menilai sikit2 sahaja..
hahahaa..
orang yang baru berjumpa sekali dengan aku pun boleh menilai..sebab..
biasanya first impression yang penting..dari situ orang sudah boleh lihat tamsilan diri kita sedikit sebanyak..

aku ada falsafah hidup diri aku sendiri..
kalau aku disuruh membuat pai chart mengenai kepentingan orang lain dalam hidup anda..
pai chart yang akan terhasil adalah seperti ini..

gelap is belongs to me
light is belongs to other

sepatutnya la kan..?

 dalam hidup ini apa yang penting diri kita..pentingkan diri kita dahulu baru jaga
orang lain. ya! memang betul dalam hidup ini kita tak boleh pentingkan diri sendiri or in english we call as selfish
but
bagi aku.. selagi benda itu penting dan penting kita kena dapatkannya dahulu..
selagi tak dapat jangan fikir la nak dapatkan untuk orang lain.
ermm..very very very super selfish right?
oh ye! this is me..

~until here~

p/s .::. kepada 'apis gila'..sorry i'm not interested..please find someone else ya..

Jumaat / 8:53 am / 28 Jan 2011  





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...