Remind Me Later..

As Salam..
mera nam Syafiqah

badan ni rasa pelik pula bila masa tidur ditukar secara tiba2..
badan aku berkata.. "ehh???"
hahhahahaa (^_^)
kalau kebiasaannya bangun pukul 530 pagi., sebab nak pergi ke sekolah..
namun seperti yang readers semua tahu..(ada yang x tau..eheh) aku dah menamatkan zaman persekolahan..
bak kata Abang Rizal.."selamat datang ke dunia orang dewasa.." 
(dapat mesej sejurus sahaja habis paper exam yang last..)
so.., oleh itu, perasaan nak bermalas-malas atas katil betul2 kuat.. hallaaa..
oleh kerana takut terlepas Subuh..
aku decide nak tukar waktu tidur.. terima kasih atas bantuan Korean drama..
(to farah :: btol x aq eje korean??hahahaa)

ok! aku setiap hari start jam 12 malam aku akan mula tengok korean drama (dvd) di laptop..
mana aku dapat dvd tu..?? oh! terima kasih kepada Aizuddin yang sanggup membelikan untuk aku..
(bagi duit kat dia la..bukan bg percuma..)
aku start tengok 12 malam and sampai lah ke pukul 6 pagi..
6 pagi selepas solat Subuh..sambung tengok dvd and kalau dah mengantuk.terus tidur..
tapi resolution ni macam tak sesuai kan..?
because tak baik tidur lepas Subuh..rezeki tak masuk..
so..aku overcome masalah ini dengan tidur pukul 8 or 9 pagi..
selepas 6 pagi tu..aku start buat housework..bereskan semua..
lepas itu tidur sampai pukul 12 tengah hari..
hahahahha (^_^) ape macam?? ok x?? macam tak ok lagi kan..??

any suggestions want to give to me..? kalau ada nanti tulis di bahagian komen di bawah..
manakala..bagi mengatasi kebosanan aku dirumah pada waktu siang..
aku akan baca novel or komek.. layan adik2 aku yang perangai macam2..
hahahhaaa..(inherite drpd sape la tu..)
waktu siang aku tak boleh nak sentuh laptop..kalau boleh pun hanya pada waktu adik aku lelaki yang dua orang tu tak ada.. 
kami ada perjanjian..
waktu siang adik2 aku yang akan guna laptop..dan start pukul 8 malam aku yang akan guna laptop..
tapi biasanya aku start guna laptop 12 malam..dah bosan asyik online-ing..
surf internet..belajar pasal blog..love that!
aku biasanya layari laman Mari Bina Blog..
aku sekarang tengah belajar macam mana nak letakkan mp3 dalam entri..
interisting, right?

tapi masalahnya ..aku asyik lupa je nak belajar benda itu..
so Remind Me Later..hahaha

untill here..

p/s .::. nak hantar adik ke klinik..buat medical check up..dia ponteng 2x..sampai nurse datang rumah.. hahah.. padahal mak dengan ayah yang lupa..hallaa..budak yang lahir tak cukup bulan memang kena buat medical check up selalu eik??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...